ALBUM: DUM DUM, 1991



- Dum Dum

Dugo se pitam vredi li truda
Ali sigurno da mi se sviđa
Zato želim da sačekam malo u odluci ovoj
Ne bih hteo da stradam

Neću da kopam po đubrištu sreće
Ne bih da zaprljam ruke
Moć počiva negde iza debelih vrata
Ja bih hteo da vladam

Zaboraviću potrebe i unutrašnje glasove
Samo jedan je put koji vodi do trona
(Mi čekamo tvoj znak)

Samo jedan je put koji dotiče nebo
Ja bih hteo da vladam
Mogu postati bolji trenutak
Mogu birati pogodno vreme
Mogu čekati momenat sreće
Ja bih hteo da vladam (ne želim da stradam)
Ja ću mrzeti ledeno hladno
Srcem sa sedam kora
Ja ću pucati pravo u leđa
Ja sam rođen da vladam

Zaboraviću potrebe i unutrašnje glasove
Samo jedan je put koji vodi do trona
(Mi čekamo tvoj znak)


- Siguran

Siguran sam
Ili samo mislim da sam siguran
Staklenim nogama
Ovo je hod po tankoj žici
Maskiran sam
Ili samo mislim da sam maskiran
Pod ovim bojama
Govorim samo reči što me kriju
Sastaviću krajeve
Iscepane poruke
Tragove pod prozorom
I obale pod jastukom
Kao u snu
Oprezan sam
Tvoje oči gledaju u moj dlan
Ti ne znaš ko sam ja
Ja ne znam ko bih mogao biti
Pokušaj saznati
Ni iz čega sklopiti
Podigni zavesu
Pokaži sve što misliš da krijem


- Odgovor
Bolje da nisam saznao
Bolje da nisam shvatio
Bolje da ne znam šta ti znače reči dve

Reči su me zaprljale
Reči što nose nevolje

Iskrenost nije pomogla
Iskrenost je zabolela
Bolje da nisam čuo izgovor za sve

Reči su me očarale
Reči su me oslepele
Ne mogu da vidim
Ne ne ne ne

Odgovor je zakasnio
Odgovor nije stigao
Odgovor nikad neće biti potreban

Reči su se izlizale
Reči mi nisu pomogle
Reči su me očarale
Ne mogu da mislim
Ne ne ne ne


- Karavan

Ti budna spavaš
Listaš snove kao stranice knjige
Tvoja je glava
Teška kao nakovanj i puna briga

Neću te moliti
Ustaj budi se ustaj budi se
Neću te čekati
Neću tvoje teške ruke oko moga vrata

Noćas je mesec
Opet crven mlad i ljut
Mi smo na putu
Mi pravimo put
Nemamo vremena nemamo razloga
Da stanemo ovde i sačekamo dan

Pseće oči u tami
Ove šare ove šape su ruke
Prekidaj lanac
Zaurlaj na oblak koji sakriva mesec

Neću te buditi
Oslobodi se oslobodi se
Neću te čekati
Neću tvoje teške šape oko moga vrata

Noćas je mesec
Opet crven mlad i ljut
Mi smo na putu
Mi pravimo put
Nemamo vremena nemamo razloga
Da stanemo ovde i sačekamo dan


- Idemo

Ona sanja da sam oprao ruke
Da sam obrijan i da sam lep
Toplo je na jastuku
U polusnu
Miriše na doručak
Prijatan glas iz druge sobe se javlja
I kaže da je počelo
Kaže da je počelo
Idemo

Nismo znali da je kocka bačena
Nismo znali da je srušen most
Reka blista ispod čizama
šista voda malo krvava
Idemo

Nismo znali da su sela spaljena
Nismo znali da je vatra greh
Naše ruke nisu vezane
Naše ruke nisu bludnice


- Zabranjujem

Ovo je noć koja kupa se u svetlu
Na podlozi tamnoj blistaju naše oči
Ovo je noć koja miriše na istinu
Kada kažem kako sam bio naivan

Zabranjujem sve one zamke vaše podlosti
Zabranjujem da dodir zavisti i bolesti
Bude kraj
Ovo ne sme biti
Ovo ne sme biti kraj

šuje se zvuk koji podseća na huk
Iz dubine šuma
Ruši se stablo po stablo po stablo
Umire zid od plača
Umire sad
Umire beštija

Zabranjujem sve one zamke vaše podlosti
Zabranjujem da dodir zavisti i bolesti
Bude kraj
Ovo ne sme biti
Ovo ne sme biti kraj


- Gladan

U krugu oka ispod nervozne kože
Mirno čeka glad
Napukle snage ali gvozdenog stiska
Vreba glad

I kada mislim da je svega mi dosta
Kada krenem da se hvatam za zemlju
Opet osećam glad

To nije igra za jedno
To je igra za dvoje
Za mene i glad

Ta greška može da me košta života
Živim samo za glad
I kada mislim da je svega mi dosta
Kada krenem da se hvatam za zemlju
Opet osećam glad
Glad mi otima dodir
Uzima dušu

U krugu oka ispod nervozne kože
Uvek budna je glad
Napukle snage ali gvozdenog stiska
Ždere glad

I kada mislim da je svega mi dosta
Kada krenem da se hvatam za zemlju
Opet osećam glad


- Bledo

Osvrni se mirno na godine prošle
U nizu što šapuću bledo je bledo
Jer sasvim je isprano sećanje moje
Želim da znam

Začešljaj pramen straha sa lica
Skloni te umorne zavidne oči
Da ne vidim očaj
Da ne vidim ništa
Žto neću da znam

Ostavi trag

U dobrim si rukama
Niko te neće
Niko te neće ponovo zvati
Iz dalekog grada u nezgodno vreme
Da čuje ti glas

Klize ti reči niz prozore gole
U praznom je stanu zidovi broje
Zidovi znaju čuvati tajne
I sakriti laž

Ostavi trag

Osvrni se mirno na godine prošle
U nizu što šapuću bledo je bledo
Jer sasvim je isprano sećanje moje
Želim da znam

Na kraju smo puta potpuno čisti
Potpuno sami beskrajno tupi
Jer strašno je hladna krv koja teče
I ostavlja trag


- Hladan

Bla bla bla bla bla
Ljubav si prodala za kratko vreme
Postala si samo okvir za prazan razgovor
Gladni smo sedeli u polumraku
I večerali glupe reči
O tome ko je kriv

Pričaj mi o sebi
Pričaj mi šta misliš
Pričaj mi o ljubavi
Hladan
Ja želim samo da sam hladan
Osvrćem se tako hladan
U tvojim rukama

Vreme
Vreme mi više nije problem
U stvari ne znam bolji način
Da ga potrošim
A dani su se pretvorili u sate
Ni to mi više nije važno
Sve sam ih zgazio

Pričaj mi o sebi
Pričaj mi šta misliš
Pričaj mi o ljubavi
Hladan
Ja želim samo da sam hladan
Osećam se tako hladan
U tvojim rukama


- Dolce Vita

Ovde je neko opet napravio grešku
Opet je neko hladno
Tonuo do dna
Želim da znam želim da znam
Odakle ova mrtva stvar

Ti nisi tu
Da opet čitaš moje misli
Ti nisi tu
Da opet trzam se iz sna
Želim da znam želim da znam
Odakle ova mrtva stvar

Ovo je tren koji osećam
Kako promiče iznad krovova
Kako uzdiše miris arija
Glasom vremena što se raspada

Opet je neko hladno tonuo do dna

Нема коментара:

Постави коментар