ALBUM: EKATARINA VELIKA, 1985



- Oči

Voda pada
U tvoje oči boje meda
Ja sam dečak iz vode
Imam trag pod levom miškom
Na tvoje usne boje mesa
Spustiću kap svoje vode
Pustiću glas iz grla
Aj aj aj

Tvoje usne na meni
Tvoje ruke na meni
I guram nož među zube
I menjam oblik kao vidra
I nosim sablju oko bedra
I skupljam znoj sa čela
Na tvoje usne boje mesa
Spustiću kap svoje vode
Aj aj aj


- Tattoo

Hoću da zaboravim
Ovaj dan i prošli dan
Postajem ravnodušan
Posmatram se iznutra
Potreban je posticaj
Prazan sam i umoran
Ne želim da sam tamo
Gde je lako reći dobro je

Tattoo
Ruža na grudima
Tattoo
Na maljavim
Laž i mimikrija
Tattoo
Jako dobar tattoo

Dobro sam se sakrio
Ne možeš me pronaći
Ne možeš me dotaći
Ne možeš me dostići
Hoću da zaboravim
Ovaj dan i prošli dan
Postajem ravnodušan
Posmatram se iznutra

Tattoo
Ruža na grudima
Tattoo
Na maljavim
Laž i mimikrija
Tattoo
Jako dobar tattoo


- Modro I Zeleno


Kako te zamišljam
Beli hodnik i beli stol
Pleteš ruke od morskih trava
Modro i zeleno
Teško primam promenu lica
U hodniku vremena
U naručju vremena

Kako da ostanem isti
Kako da sačuvam sebe od promene
Samo putem promene

Mirno spavaš
I pramen na licu ti izmami osmeh
Opet i opet želim da te vidim
Unatrag
Vrati unatrag
Modro i zeleno

U naručju vremena

Bolje da pričam o tebi
Bolje da idem u nove promene
Samo putem promene

Kako te zamišljam
Hodaj hodaj hodaj
Unatrag
Vrati unatrag
Modro i zeleno


- Olovne Godine

Ja sam čovek što radi
I čita novine
I prati naslove
I stalne rubrike
Ja mislim nogama
Ja mislim rukama
I tražim ušima
I čekam grudima
Grebem leđima naslon stolice
Vlažnim prstima
Olovne stranice
Olovne godine

Moje vreme do sada
Moje vreme od sada
Uvek isto vreme
Uvek isto moje
Bacam pogled na sat
Koža čelik i hrom
Kakva postoji veza
šelik beton i brod
Pitaš koliko dugo
Hiljadu godina
Otvori vrata
Otkopčaj me


- Ruke


Misli na ruke
Kao vesnike bure
Voli svaki prst ponaosob
Opipaj nabor na svilenoj suknji
I zaparaj noktom do bola

Seti se dana
Kad su ulične tuče
Bile ispit za dečaštvo
Napiši mi reči koje jačaju ruke
Crtaj Konan zmaj JNA


- To Sam Ja


To sam ja
U rupi bez dna
Mokar sam od tebe
Mokar od praštanja

Ona zna
Ona uvek zna
Oblik mojih ruku
Oblik mojih pitanja

I svaki put kad krenem
U neki novi opasan grad
Nailazim na sebe
To sam ja

I svaki put kad krenem
Ja iznova osetim glad
Nailazim na sebe
To sam ja


- Zaboravi Ovaj Grad
Jedan dan za jednu vožnju
Jedna kola jedan grad
Jedan list u jednoj lokvi
Jedan pogled preko senke
Jednog skoka lakog tela
Jedne žene mojih ruku
Jedan pucanj prasak stakla
Jedan pad u jednom letu

Zaboravi ovaj grad
Poleti i leti

Jedan dodir jedne ruke
Druge žene koje znam
Njeno lice toplih senki
Naše vreme tok života
Ovog sata ovog trena
Vidim
Znam
Uvek isti
Uvek ja
šovek stalnih navika
Ne želim da
Zaboravim ovaj grad
Ne želim


- Hodaj


Hodaj
Na vršcima prstiju
U noći
Bez meseca
Hodaj
Sa dahom u ušima
I srcem u petama
Hodaj
Kao žena na štiklama

Take a walk on a wild side
I strojevim korakom
Na granici ukusa
Hodaj

Hodaj
Sa parom tek stečenih
Slatkih nogu do pojasa
Hodaj
Sa ritmom uzdaha
U puls prolaznika
Hodaj
Biranim ulicama
U grbavim oblacima
Još krupnijim koracima
Na zvonkim pločnicima

Hodaj
Hodaj


- I've Always Loved You

Ti spavaš na leđima mazge
Rednik bleska u moru peska
I kamen kvrca pod kopitom
Grlo je suvo i sunce svrdla
Visiš u mraku
I vetar ti mrsi krvlju ulepljenu kosu
Prometej čuči na ramenu
I kljuje plave beonjače
Sediš u sobi i slušaš zvuk iz kupatila
Gde tvoj otac pere ogromne kvrgave ruke
I frkće na vodu
Što mu pljuska na lice
Gledaš u oči žene
Koja vrišti pod tobom
U šumi u oblaku pare
Žto šišti iz vašeg daha
Stenješ od uboda stotine malih igala
Koje štipaju napuklu kičmu
Pod teretom vreće sa mirisom kafe i soli
Trgaš zubima vruće meso
Vrištiš u pijanom stanju
Od smrti
Od noža
Od svetla
Od mraka
Od sreće
Od bola
Od sebe
Kraj sebe

Нема коментара:

Постави коментар